fredag 17. september 2010

Lopper, lopper, jeg elsker lopper!


Neste konkuranse hos NIB er lopper, og da kaster jeg meg ut i løpet. Jeg har jo så enormt masse fine ting som jeg har kjøpt på loppemarked. Så her er mitt bidrag. Kan jo nevne hva som er lopper her: Det store etasjefatet, den lille boksen i tinn, blomsterpotten, hekleduken, den hvitmalte trekurven, hekleduken som ligger oppi den, sukker og fløte settet, lysestaken, fuglene som står på fatet, skjenken.Egentlig alt utenom blomstene, hi hi.

Litt mørkt dette bildet her, men jeg ville bare ha med et med hele skjenken og. Nå gleder jeg meg til å se hva alle dere andre har av lopper.

3 kommentarer:

  1. Hei! Du har det såå fint og koselig Kaja!! Du er flink, og jeg elsker stilen din! Ser ut som et perfekt sted å vokse opp der med dere:)

    Det er gøy å kunne følge med på alle bloggene selv om jeg er langt vekke!
    Ha en god dag kjære venn! Takk for den du er!!

    SvarSlett
  2. Nydelig samling lopper på en superlekker skjenk. :)

    SvarSlett
  3. jo takk. Jeg har så masse fint som er kjøpt på loppemarked at jeg nesten kunne tatt et bilde kor som helst i huset, og levert det inn til konkurransen, hi hi.

    SvarSlett