onsdag 8. september 2010

Høstutstilling på terassen

Nei nå var det virkelig på tide med et nytt innlegg her på bloggen. Det er ikke det at jeg ikke har hatt noe å blogge om eller ikke har giddet, nei, jeg har rett og slett ikke fått tid. Men i sovetiden til Aron i dag, så tok jeg meg tid til å ta litt bilder som jeg kunne legge ut her. Håper jeg klarer å få ut minst ett innlegg i uken, det hadde vert litt greit, me vi får no se hva tiden tillater. Her er i jallifall et bildet fra i dag.



Vi har akkurat fått oss ny stooor terasse, så nå for tiden koser vi oss masse her ute. Helt luksus at vi skulle få så fint vær nå, slik at vi kunne få litt glede av terassen allerede i år. Håper på enda flere godværsdager fremover. Vil ønske alle sammen en fin høsttid, med masse innekos og det som følger med.

1 kommentar:

  1. Hei.
    Så herlig du har pyntet på terassen,skikkelig koselig.
    Det har vært deilig vær her også og jeg syns vi fortjener det etter den dårlige sommeren.
    Håper på flere slike dager. :)Klem.

    SvarSlett