søndag 18. april 2010

Vår er å glede seg til sommeren!

Her sitter jeg da og gleder meg til sommer og sol og varme. Jeg har hentet frem noen bilder fra juli i fjord. Vi hadde så mange koselige dager og kvelder på terassen vår. Nå ser jeg frem til å begynne å plante litt nye blomster, få lagd terasse, spise kveldsen ute i kveldssolen, ta frem plaskebassenget til ungene, bli litt solbrendt på nesen, og spise masse is. Men vi har masse prosjekter vi skal få gjort dette sommerhalvåret. Blandt annet male huset, spikre terasse, så plen på nytt igjen, selge en båt, fikse/ruste opp vår egen båt. Så her trenger vi godvær og masse arbeidslyst, he he.
   Da gjenstår det bare å ønske alle mine venner og lesere en fortsatt god uke,

3 kommentarer:

  1. Ååå, jeg gleder meg til å plante blomster i hagen min!!! Nydelig med masse lilla, det likte jeg.

    SvarSlett
  2. Oi, ser ikke ut som at dere får fritidsproblemer med det første. men gøy å ha noen prosjekter da...

    SvarSlett