tirsdag 23. februar 2010

en nydelig dag

Vi våknet til strålende sol og fantastisk nysnø. En nydelig dag å skrive seg inn på. Først måtte vi bane oss vei ned til bilen før vi fikk spadd den løs og kjørt bort til skolen. Der  var det flere andre spente skolegutter og jenter. Men min sjønne herlige Preben-gutt var den sjønneste av alle! Her er noen bilder fra den store begivenheten.



 Her er skolegutten vår.


Her sitter han og fargelegger med den nye rød-og blåblyanten sin.


 

Måtte ha litt vårstemning i alt snøkaoset, så da kjøpte jeg en fin trebøtte med en herlig lilla vårblomst oppi.



 En ny osteklokke. Har ønsket meg det lenge.

1 kommentar:

  1. Så store gutter vi har! Preben så veldig fornøyd ut;-)
    Forresten kjempekoselig det spannet med lilla blomster! Stuen min SKRIKER etter litt farge for tiden. Må nok kjøpe meg noen nye blomster...

    SvarSlett