mandag 1. februar 2010

HYLLE

I dag hadde jeg så lyst  å forandre  noe på kjøkkenet. Jeg kjøpte en hylle på loppemarked i oktober som jeg ikke hadde hengt opp enda. Den har bare stått oppå kjøkkenbenken inn til videre. Så valget falt på å henge den opp. Her får dere se bilde av slik det ble. Jeg kaller det gryn-stasjonen, he he.Veldig lettvindt når barna skal ha gryn/korn til lunsj eller noe, da er det kun å hente melk for resten står på hyllen. Ellers har vi hatt en innedag i dag. Ungene ville ikke ut siden det snødde sånn. Så vi har kost oss inne  med hjemmelagde grove rundstykker og varm kakao. Ha en flott uke alle sammen!

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ, Kaja , så fin den hyllen ble!! Det bildet av den på veggen var jo som tatt ut fra forsiden på et interiørblad!!! Og så stilig bord du hadde fått kjøpt!! Jeg lurer på om det hadde vært stilig i svart?? men det er meg, hehe... Du er vel ikke interressert i et oppussingsprosjekt på en gammel klunke-gyngestol?? hehe, skal kvitte meg med den... den passer ikke inn her hjemme. Nusselig Teo-prinsessen er, hehe. skjønningen!!

    Ha en nydelig kveld! No vil eg snart komme på besøk asså ;-) heeh

    SvarSlett
  2. På tide jeg kommenterer dette innlegget. Hadde ikke tid da jeg oppdaget det første gang, og siden ble det glemt... Men det ble utrolig fint når du hang den opp, og så fint du hadde dandert :-) Jeg elsker sånne småhyller, har lyst på mange sånne selv, men finner aldri noen. Kanskje jeg må dra på loppemarked uten deg en gang, så blir det muligens noen små "kupp" på meg også, før du snapper de, he he :-D

    SvarSlett