tirsdag 16. februar 2010

Ide til barnerom

 
Tre ikea-rammer som jeg kjøpte for kansje 4 år siden bir brukt på ny. Før hadde jeg noen blomsterbilder i de, men syns egentlig rammene var for små til å henge i stuen, så de har lagt i skuffen noen år. Så kom jeg på at siden det er hulrom mellom glasset og bildet så var det jo plass til noen ting inni der.Dette var en ide til barnerommet. Jeg klippet ut noen ark som jeg syns passet på et barnerom og stod på hodet i lekeskuffene for å finne noen passende ting som kunne stå inni. Valget falt på tre biler, men det kan hende jeg ombestemmer meg etter hvert. (hadde litt lyst å ha noen fine håndmalte dyr inni) Tenkte de skulle få henge på Theodor sitt rom, rett over det skapet som de står oppå på bildet her.


 

  
Her tok jeg et farget ark og klippet det slik at det passet inni en klipsramme. Preben ble kjempeglad for det. Artig at han brydde seg om det, he he. Han kom løpende inn i stuen etter at han så det og sa at han hadde fått noe stilig på rommet sitt. Så tenkte jeg å finne et ark som passer til i fargene og sette inni en ramme til.

2 kommentarer:

  1. kjempe god idè Kaja.. og så gøy me litt farger:)
    -Lindus

    SvarSlett
  2. Heisan..

    For en god ide, og så gøy at gutten din ble glad for det! Ønsker deg en fortsatt fin uke, tusen takk for koselig besøk hos meg:) Klem

    SvarSlett