tirsdag 23. mars 2010

Sjenken i entreen er malt!



Ja da var valget tatt, og resultatet kan dere se selv. (Jeg lurte lenge på hvilken farge jeg skulle male denne sjenken ) Jeg falt for hvit nå igjen, ingen bombe vel?. Men hovedgrunnen er at jeg ikke orker å se støvet så godt som man gjør på mørke møbler. Jeg elsker ikke akkurat å tørke støv.
Den er ikke helt ferdig enda, bare malt to strøk, så jeg får ta 3 strøket i morgen og da legge ut ett nytt bilde av det endelige resultatet. Jeg er foresten ferdig med den sjenken som vi skal selge også. Bilde kommer i morgen.


4 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin hvit!!! :)

    SvarSlett
  2. ja ikke sant. kan ikke angre nå, så den må bare bli fin. blir nok enda litt finere når jeg får skrudd på hankene og malt siste strøket

    SvarSlett
  3. Alt blir så fint når det blir hvitt!!! Flink du!!

    SvarSlett
  4. takk for hilsen på bloggen min. så fin sjenken ble hos deg da. Ha tittet litt, og må si at du er veldig kreativ!!

    SvarSlett