mandag 3. mai 2010

Litt lyseblå skal inn!


I dag har jeg malt endel ting i en fin lyseblå/turkis farge som heter noe så bra som "tøff".
Jeg ble veldig fornøyd med det som jeg malte i dag, så det er en viss fare for at flere ting kommer til å bli lyseblått i de nærmeste dagene. I dag malte jeg den store S'en som dere ser her, og XYZ som står på hyllen under, en stor lysestake i tre som står på gulvet, en blomsterpotte og navnet til Theo som skal stå på hans rom. Og så fortsetter jeg nok å male litt utover kvelden og. Holder på med en serviettholder nå....
En stor takk til Helena (Gul hverdag) for tipset. Jeg bruker en liten boks med prøvemaling som jeg kjøpte på obs for kroner 29.

3 kommentarer:

  1. HEi :) så fint :) HAr du sett på emmeline sin blogg?? ho har nostalgisk stil, men med MYE farger!!! kjempe fint og friskt

    SvarSlett
  2. Tusen takk for den hyggelige kommentaren! Så koselig at du likte deg inne hos meg!! :)
    Velkommen som følger!!

    Så fin de blåe detaljene dine ble!! Det gjør seg med noen andre fargetoner av og til!! :)
    LEKKERT!!

    Klem fra svingen!

    SvarSlett
  3. Å, den blåfargen var jo bare kjempelekker! Hvilket merke er den fra? Og d var obs bygg du hadde kjøpt den?(eller bare den vanlige obs'en?)
    (her må det visst inn med teskje..beklager. Men forelsket meg i den fargen<3)

    Kjempefin blogg forresten! kjempekoselig lesing:)

    SvarSlett